utorak, 12. svibnja 2009.

Obracanje

O,tvorce svih stvari,pomozi mi.Evo me kako danas zakoracujem u svijet samotan i nag, i bez tvoje ruke na koju cu se osloniti,skrenucu daleko sa staze koja vodi ka uspjehu i sreci.
Ne trazim ni zlato ni haljine,cak ni prilike koje su u skladu sa mojim sposobnostima; ono za sta molim jeste uputa kako da moje sposobnosti dorastu prilikama koje mi se pruzaju.
Naucio si lava i orla kako da love i odrzavaju se uz pomoc celjusti i kandzi.Pouci i mene kako da lovim uz pomoc rijeci i da napredujem putem ljubavi,tako da mogu biti lav medju ljudima i orao na trznici.
Pomozi mi da ostanem smjeran i poslje svih prepreka i neuspjeha; i nemoj skrivati od mojih ociju nagrade sto dolaze sa pobjedama.
Odredi mi zadatke u kojima su drugi pretrpjeli neuspjeh; ali, i uputi me kako da iz njihovoh neuspjeha poznjem zrna uspjeha.Suoci me sa strahovima koji ce prekaliti moj duh; ali, obdari me i hrabroscu da se nasmijem svojim promasajima.
Podari mi dovoljno dana da dosegnem do svojih ciljeva; ali,pomozi mi i da ovaj danasnji dan prozivim kao da mi je posljednji...

Nema komentara:

Objavi komentar