nedjelja, 17. svibnja 2009.

Put do uspjeha

Rodjen sam da uspijem,ne da trpim neuspjehe..
Rodjen sam da visoko dizem glavu u pobjedama,a ne da je poginjem u porazima.
Rodjen sam da kusam slasti pobjede, ne da kukam i jadikujem.
Sta se to sa mnom zbilo? Kada su se to moji snovi rasplinuli u sivilu osrednjosti,u kojoj obicni ljudi odaju priznanja jedni drugima kao da su postigli ono najvise?
Ne postoji covjek koga drugi mogu toliko zavarati, koliko je on sam u stanju da zavara samog sebe.Kukavica je ubjedjen da je, zapravo, samo oprezan, a tvrdica da, samo, vodi racuna o svojoj pari. Nista nije lakse nego se samozavaravati, jer je najlakse povjerovati u ono sto zelimo da povjerujemo. Niko, u citavom mom zivotu, nije me obmanjivao toliko, koliko sam to sam sa sobom cinio.
Zbog cega uvijek iznova nastojim da svoja sitna postignuca, ili promasaje usljed nedostatka sposobnosti, prikrijem citavim bujicama rijeci? I, sto je ponajgore, poceo sam vec i sam da vjerujem u svoje izgovore, hotimice krcmeci svoje dane za sitne pare, istovremeno se tjeseci pomislju da stvari mogu biti i gore.
Ne, nikad vise!!
Vrijeme je da u ogledalu stanem proucavati odraze svog lica,sve dok ne shvatim da je najgori neprijatelj kog imam...da sam to ja sam.
Poznato mi je, sada, da na svijetu postoje tri vrste ljudi.Prvi uce na vlastitim iskustvima- i to su oni mudri.Drugi uce iz tudjih iskustava-i to su oni srecni.Treci ne uce ni iz vlastitih,ni iz drugih-i to su budale.
Ali, ja nisam budala.Od ovog casa, stajacu na sopstvenim nogama, i uzasne stake samosazaljenja i samoprezira odbacicu jednom zauvijek.

Nikad vise necu sebe ni potcjenjivati ni sazaljevati...

1 komentar:

  1. Bilo bi lijepo kad već uzimate tekst iz "Najvećeg trgovca na svijetu" to i navedete :-)))

    OdgovoriIzbriši